INFORMATII UTILE

INTREBARI FRECVENTE

Cum comand?
  1. Alegeți produsele dorite (Verificați mărimea, măsurile și starea lor)
  2. Adăugați în coș (produsele adăugate în coș vor fi rezervate timp de 60 de minute DOAR PENTRU DVS! Ceilalți clienți nu vor putea lua produsele din coșul dvs.)
  3. Finalizați comanda (completați detaliile de livrare și alegeți modalitatea de plată. Livrarea se va face prin GLS) Vă recomandăm să creați un cont pentru a putea gestiona comenzile și retururile.
  4. Veți primii confirmarea comenzii și detaliile despre livrare prin E-mail
  5. Bucurați-vă de hainele livrate de către Copii Trendy 😉
Cum platesc? Modalitatăți de plată
  • Cu cardul bancar (Visa / MasterCard / Maestro - credit sau debit)
  • Ramburs (cash) la curier, în momentul livrării coletului.
Pot să modific / să anulez comanda?

Înainte să finalizați comanda aveți posibilitatea să modificați conținutul coșului. După plasarea comenzii comanda se poate anula din contul de client, sau prin Telefon sau E-mail cu răspuns la scrisoarea de confirmare. Pentru a evita procesarea si expedierea acesteia, te rugam sa anulezi comanda inainte de ora 13:00

Returnarea produselor

Cumpărătorul persoană fizică are dreptul de retur, fără a preciza motive, în termen de 14 zile începând de la ziua plasării comenzii.

Dacă este utilizator în posesia unui cont de client poate folosi butonul de RETUR (vizibil 14 zile) din CONTUL MEU > COMENZI. Pentru a exercita dreptul de retragere fără cont cumpărătorul trebuie să informeze vânzătorul prin e-mail ([email protected]) sau telefon. Se trimite numărul comenzii, contul bancar in format IBAN si lista/valoarea produselor returnate. Contravaloarea produselor returnate vor fi transferate prin virament bancar in contul precizat de catre cumparator (IBAN) sau pe cardul de pe care sa efectuat plata in termen de 14 zile de la primirea si verificarea produselor returnate 

Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat: nefolosit, fără urme de utilizare, fără lovituri sau zgârieturi, însoțit de toate accesoriile cu care a fost livrat, în ambalajul original plus un ambalaj care să asigure transportul în bune condiții, dacă este cazul.

Costul returnării produselor la adresa Vânzătorului va fi suportat de către client. Vânzătorul nu are posibilitatea de a prelua coletul returnat prin ramburs. În cazul renunţării clientul nu trebuie să plătească alte sume în afară de costul returnării produselor.

Vânzătorul are dreptul de a reţine suma totală a comenzii până la primirea produselor returnate. În cazul în care transportul a fost gratuit dar suma finală (după scăderea valorii produselor returnate) a comenzii ajunge sub pragul de 220 lei, gratuitatea se anulează urmând să se oprească banii pentru transport.

Returnarea coletelor de peste 499,99 RON implica un cost de procesare si manipulare de 10% din valoarea comenzi. Ex: la returnarea unei comenzi (integrale sau partiale) de 500 RON se va returna suma 500 - 10% adica 450 RON.

Ce sunt aceste produse second hand de pe site?

Produsele de pe site sunt produse noi si second hand, majoritatea produse de marci cu renume pe piata de imbracaminte.

Pot fi hainute care sunt noi dar le-a fost rupta eticheta sau produse second hand sortate.

In majoritatea cazurilor, cele mentionate cu stare foarte buna, sunt produse noi spalate odata. Tot second hand poate figura si o haine pentru copii cu eticheta de producator atasata.

Cate mărimi exista dintr-un model?

Oferta noastră cuprinde două categorii: produse noi și produse second hand. În cazul produselor noi si produselor second hand este vorba de articole unice, din acest motiv există doar o singură mărime pe stoc.

Ce înseamnă calitate bună, foarte bună, ca nou?

Pentru a exprima starea unei haine second hand se folosesc 4 caracteristici:


- Nou cu etichetă:  lucru care poate surveni în cazul hainelor outlet

- Ca nou: haine la care se poate spune că le lipsește doar eticheta

- Stare foarte bună: haine care nu au urme de uzură. Cel mai corect le putem descrie ca și haine noi spălate

- Stare bună: haine de calitate la care se observă că au fost purtate dar nu au defecte

Lipsurile sau petele deșii sunt rare se menționează separat în descrierea produsului.

Toate produsele afișate se află în stoc.

Toate produsele comercializate sunt originale. Toate articolele second hand sunt de înaltă calitate, aparțin unor mărci renumite (Next, George, Gap Kids, Mark&Spencer, Adidas, Nike, Tomy, H&M etc.), și au fost folosite puțin sau deloc. Să nu vă surprindă dacă găsiți haine noi cu etichetă originală!

Care este mărimea corespunzatoare?

Descrierea fiecărui produs conține informații despre mărimea sa, conform etichetei, alături de informații despre mărimea pentru care corespunde în realitate, în baza dimensiunilor sale. Pentru a vă ajuta să alegeți mai ușor și să aflați dacă aleasă va fi cea bună, noi măsurăm fiecare produs în parte. De exemplu, măsurăm lungimea superioară a mânecii, talia pantalonilor sau bustul rochiei! Aceste dimensiuni sunt prezentate pe pagina produsului.

Program: Luni-Vineri: 9-16
Tel: 0740 658 827
E-mail: [email protected]

FORMULAR CONTACT